onsdag den 31. december 2014

Godt Nytår 2015


2014 er så småt ved at rinde ud, også her på bloggen. Det har for mig været endnu et travlt år, hvor jeg slet ikke nåede det jeg gerne ville. Som sædvanlig fik jeg fisket alt for lidt.

Tiden har lært mig, at jeg ligeså godt kan lade være med at sætte mig nogle faste mål for det kommende år, for det er ikke blevet nemmere at få arbejdsliv, familieliv og hobby til at hænge sammen, og da slet ikke når man, som jeg, også gerne skulle have tid til at fiske, lave grej, hjemmeside, og så også lige få tid til at deltage lidt i vand- og fiskeplejen, som er så vigtig for vores fiskeri her på Stevns.

Jeg vil undlade at sætte mig nye mål for 2015, bortset fra, at jeg fortsat vil gøre mig umage med de ting jeg beskæftiger mig med, og få det bedste ud af det.

Jeg kan allerede nu afsløre, at der i de kommende måneder er store forandringer på vej for Stevnsfisker.dk. Siden har nu eksisteret i snart 7 år, og derfor er det efterhånden på tide, at give hele platformen et mere tidssvarende design.
Jeg har derfor besluttet, at renovere hele hjemmesiden og bygge den op igen fra bunden. Det er et kæmpe arbejde, som vil lægge beslag på god bid af den i forvejen sparsomme fritid, men resultatet skulle gerne blive godt, og det er mit mål, at Stevnsfisker.dk fortsat skal være et besøg værd, og helt fri for reklamer.

En stor tak til alle, som gennem det sidste år har taget sig tid til at skrive fangstberetninger og tage billeder, for derefter at sende dem til denne blog. I har hver især bidraget til, at læserne af bloggen fortsat synes, at den er et besøg værd. Jeg ser frem til jeres bidrag i det kommende år.
Besøgstallet er støt stigende, og her på tærsklen til 2015 ligger Stevnsfisker.dk med tilhørende blog på mellem 500-700 sidevisninger i døgnet.

Også en stor tak til alle jeg kender, samt alle de rare og hyggelige medfiskere jeg har mødt på kysten og andre steder i løbet af året. Tak for mange gode samtaler, og udveksling af erfaringer og lystfiskerhistorier.
Vi ses helt sikkert også i det kommende år.

Et rigtig godt og lykkebringende nytår til alle her på Stevnsfisker.dk

På gensyn i 2015

1 kommentar:

  1. Hej Ole

    Du skal endnu engang have tak for en SUPER hjemmeside til glæde for mange der dyrker fiskeriet omkring Stevns :O)
    Ligesom du, har undertegnede heller ikke den mulighed for at komme på kysten i den udstrækning som man kunne ønske sig, men sådan er det jo desværre bare. Man må sno sig, sagde ålen... Og det er jo så hvad man må gøre.
    Sidst, men ikke mindst, så ønskes du og alle omkring Stevnsfisker.dk et Godt og lykkebringende Nytår i 2015. Gid der må komme mange flere gode fiskeoplevelser til os alle i det nye år.

    Vi ses :O)

    Mvh Jan Svendsen

    SvarSlet