søndag den 11. maj 2014

Flot aftenfisk


Jesper Larsen tog en lille aftentur på kysten forleden:

Hej Ole

Jeg havde indfundet mig på den plads, jeg mente var god - dog skete der ikke rigtig noget den første times tid, udover en mindre torsk (dejligt at de også er der). Efterhånden kunne jeg høre at tobiserne begyndte og røre på sig, men kunne sandelig også ind imellem høre ”kæbeklask” og rumsteren fra havørred – endelig og ganske langt ude tog en god havørred endnu engang min hjemmelavede gennemløbswobler (JL2). 
Så begyndte der ellers lidt ”tovtrækkeri”, jeg vandt, den havde dog ikke tobiser i maven, men en noget fordøjet sild.

Fisken vejede 3,8 kilo, 69 cm lang og fanget på en JL2 gennemløbswobler i farven Oliven/Cream.


Tillykke med fisken, Jesper - du har virkelig formået at være på de rigtige steder på de rigtige tidspunkter i år.
Tobiswoblere er altid effektive i disse situationer, og selvgjort er som bekendt velgjort.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar