søndag den 13. april 2014

Endnu en fin blankfisk


Jeg erindrer ikke et forår, hvor der er indrapporteret så mange flotte blankfisk som i år - det er virkelig positivt, og det gør i hvert fald op med påstandene om, at der ikke er fisk at fange derude.
Der skal stadig kæmpes for fiskene, men det er der jo dybest set heller ikke noget mærkeligt i, for hvis man blot kunne køre afsted, og være nærmest garanteret flex på klingen, så var udfordringen og dermed spændingen ikke så stor.

Én af dem, som har været heldig dette forår er Ruben Schytt-Nielsen, der var på kysten forleden eftermiddag, og Ruben kunne ved turens afslutning drage hjem med en 3,5 kilos blankfisk, der huggede på hans Sølvpil.
Tillykke med fisken, Ruben.

Jeg har personligt ikke ramt de store fisk dette forår, men jeg mener nu heller ikke, at jeg har så meget til gode på den konto, så jeg skal bestemt ikke klage. Men som jeg har nævnt tidligere, så er det eneste der tæller, at være på det rette sted og på det rette tidspunkt - kort sagt man skal være derude.

Update den 18. april 2014:

Ruben har igen været en tur på kysten, og denne gang blev det til en fisk i næsten samme størrelse - en blankfisk på 3,4 kilo, som gav Ruben en god fight inden han kunne lande den.


Tillykke med fisken, Ruben.




1 kommentar:

  1. Det er rigtig flot havørred,stort tillykke med fisken til Ruben.Så må jeg ud og se om jeg kan være på rette sted og rette tid,ligesom Ruben

    SvarSlet