onsdag den 23. oktober 2013

Im' back ;O)




Hej Ole

Efter lidt mere end et halvt års tids fravær fra fiskeriet, grundet rygproblemer (you know the story) blev det endelig igen tid til en tur på kysten. Vel ankommet ser forholdene umiddelbart fine ud... eneste klagepunkt skulle da lige være de strømforhold, der var. Nå, men én over nakken skulle de kære havbasser da have ;O)
Jeg skal lige hilse og sige, at bare det at gå ud i vandet og vade ud på revlen, at stå i den friske havluft, og dernæst bare det at kunne fiske igen, var en SAND fornøjelse. Hold da helt op, hvor har jeg savnet det.
Jeg havde da også kun fået fisket et kvarters tid, da min gennemløber blev taget hårdt og kontant halvt ude i kastet. En fin blank havørred viste sin adræthed i form af flere vilde spring under fighten. Herefter blev den Kejset og hjemtaget. Jeg mærkede ikke mere denne eftermiddag, men kunne veltilfreds vende snuden hjemefter.
Virkelig dejligt at være igang igen. Og der er blod på tanden.

Vi ses derude.

Mvh Jan Svendsen

2 kommentarer:

  1. Hej Jan
    Velkommen tilbage - det var da en fin start efter den lange pause.

    SvarSlet
  2. Rigtig flot havørred det blev til,tillykke med fisken..

    SvarSlet