onsdag den 11. februar 2015

Fin fisk fra hinsidan




Søren Erhard har været en tur i det svenske på jagt efter lidt sølvtøj:

Hej Ole

Jeg tog en fridag og en smuttur til Sverige, hvor jeg plejer at kunne finde en blanfisk eller to.
Det blev da også til en enkelt på 3,5 kilo på bobleflåd og polarmagnus. Først troede jeg den var væsentlig større, da den startede med et udløb på 20 meter og længe blev ved at trække fra, men da den kom nærmere så jeg fluen sidde uden på gællelåget.
Som sædvanligt havde jeg lidt for langt forfang og måtte bøvle med den under landingen. Jeg skræmte for øvrigt 10-12 fisk i løbet af dagen på 30-40 cm vand.

mvh
Søren Erhard Hansen

2 kommentarer:

  1. Rigtig flot Svensk havørred,tillykke med fisken

    SvarSlet
  2. Hej Søren

    Længe siden... håber at du har det godt :O)

    Super fin Svensker-fisk du har fået krogen i der. Tillykke med den.

    Mvh Jan Svendsen

    SvarSlet