onsdag den 1. maj 2013

Månedsvinder april 2013


April blev, hvad fangstrapporter angår, 4 gange så god som marts, og det var nogle ganske pæne fisk der fandt vej til denne blog. 
Det har derfor ikke været så nemt at udvælge vinderen, men det blev altså den rapport, som Martin Broch-Lips sendte til mig i 11. time, nemlig i går aftes.

Vi har udvalgt netop denne rapport fordi den har lige det jeg efterlyste da jeg udskrev denne lille jubilæumskonkurrence på tærsklen til foråret - nemlig en kombination af en god og medlevende beretning, og  nogle gode skarpe fotos, der gør både fisken og fangeren ære. 

Jeg synes personligt, at nogle gode billeder af fangsten er vigtige, og især når det drejer sig om det, der måske skal vise sig at være den største fisk man nogensinde kommer til at fange. Det kan derfor godt betale sig, at ofre lidt tid på at komponere sine billeder, herunder sørge for den rigtige opstilling og det rigtige lys, så en flot fisk kommer til sin ret, for det fortjener den.

Jeg er godt klar over, at det langt fra er alle der går op den slags, men hvis man har interessen for at tage nogle gode billeder, så har jeg også skrevet lidt om det på min hjemmeside under afsnittet om tips og tricks, som du finder HER

Det er mit håb, at maj måned også kan levere et par gode fangster til nogle ihærdige kystfiskere, så hvis du har lyst til at dele din fangst med læserne af denne blog, og samtidig have chancen for at vinde 6 OLR jubilæumswoblere, så er det den kommende måned det gælder.

Tillykke til Martin.

Knæk og bræk

Vi ses måske derude!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar