onsdag den 9. januar 2013

Den første store i år

Hej med jer

Godt nytår :-)

Havde en god dag på kysten i formiddags - den første times tid gik med, at jeg havde en del efterfølgere (grønlændere), og en enkelt der blev hængende, den kom selvfølgelig ud igen. Jeg vader altid langsomt og står sjældent ret længe det samme sted, og slet ikke om vinteren. Dog blev jeg stående et bestemt sted i dag, da jeg to gange i træk havde mærket et lille "stød" til wobleren. Pludselig var der et solidt hug og fast fisk, vidste med det samme at den var god. Til at starte med stod fisken nærmest stille med hovedet nedad, og den store hale den "piskede" rundt i overfladen. Efterfølgende lavede den to gode udløb, efter det kunne jeg nette fisken stille og roligt. Havde det været lidt koldt, så var det ihvertfald glemt for en stund - føj en flot fisk.

Fisken vejede 4 kilo, og jeg tog den (igen) på min egen hjemmelavet gennemløbswobler i farven oliven/cream.

Knæk & bræk - vi ses derude.

Mvh Jesper


4 kommentarer:

  1. Sådan Jesper...Tillykke med fisken.
    Den er super flot...Ses ved vandet!
    Hilsen Mili!

    SvarSlet
  2. Hej Jesper

    Stort tillykke med havbassen. Det kan man da vist godt tillade sig, at kalde en god start på det nye år :O)

    Ses derude

    Mvh Svendsen

    SvarSlet
  3. Hej Jesper

    Super flot fisk :o)

    Vh.
    Poul Birkholm

    SvarSlet
  4. Uhh en drømmefisk.

    Tillykke med den.

    /Raymond

    SvarSlet