lørdag den 27. oktober 2012

OLR Tobis reddede dagen


Det er altid en stor fornøjelse når nogen finder glæde i noget man har lavet og lagt noget sjæl i, og en sådan tilkendegivelse har jeg fået i dag:

Hej Ole,
tak for en super hjemmeside, den bliver brugt ivrigt af mine fiskekammerater og jeg selv.
Har i år haft lidt svært ved at finde fiskene på Stevns, eller ihvertfald målerne.
Jeg var ude og prøve lykken igen igår, men efter 2 plads skifte og hundredevis af kast, havde jeg stadig ikke mærket noget.
Jeg ville lige prøve som sidste udvej at sætte din OLR Tobis på i tobisfarven, den er yderst langkastende og går rigtig godt i vandet.
Efter 15 minutters fiskeri, havde jeg opgivet alt håb om en blankfisk, men ville dog lige have sidste kast inden gåturen hen til bilen.
Der drev ligesom noget stillestående vand indenfor kasteafstand, og det var der det allersidste kast skulle føres hen.
Nåede at tage 10 omdrejninger på hjulet også sad den der. En dejlig blankfisk på 50cm (billede vedhæftet). Dejlig fisk at få til at gå hjem på.
OLR Tobis reddede den fisketur - så tak for det Ole.

knæk og bræk

Nicolaj Kaas, Kastrup
 
Jamen tak selv, Nicolaj - du har jo gjort det største og vigtigste arbejde, nemlig at finde fisken, og det er jo ofte forbundet med hårdt arbejde og stor tålmodighed. Endegrejet er selvfølgelig et vigtigt element, og jeg er glad for, at det var en af mine woblere fisken faldt for.

1 kommentar:

  1. Flot havørred,igen ser man tålmodighed og et sidste kast er et godt valg,tillykke med den flotte havørred.

    SvarSlet