mandag den 1. april 2013

Månedsvinder marts 2013


Jeg havde forventet og glædet mig til at se nogle gode billeder, og læse nogle gode fangstrapporter da jeg for en måned siden satte ialt 18 stk. OLR woblere på højkant, 6 stk. til den bedste fangstrapport med tilhørende billede i hver af de 3 forårsmåneder.
Desværre gik det ikke som forventet, og ingen havde vel regnet med, at vinteren ville slå hårdt ned på landet, med frost og konstant østenvind i en hel måned.

Det medførte naturligt nok, at der ikke rigtig kom nogle fangstrapporter, men én af de få der nåede at fiske inden Kong Vinter slog til er Tommy Mølleskov fra Nordsjælland, der den 1. marts fangede en flot blank overspringer på hele 5,2 kilo fordelt på 73 cm.
Tommy sendte mig en beretning og et billede, og det indbringer ham 6 OLR woblere i 5 års jubilæumsudgaven.

Nu skulle foråret endelig være på trapperne, i hvert fald i løbet af de næste 14 dage, og jeg håber vi kan indhente det vi tabte i marts måned, så jeg ser frem til nogle gode beretninger og fantastisk flotte fotos af jeres fangster i april og maj måned.

Knæk og bræk

Vi ses derude

Ingen kommentarer:

Send en kommentar