torsdag den 7. april 2011

Kend den på knækket;-)


For nogle dage siden fik jeg en mms med et vedhæftet billede fra min kollega, Lars. Han skrev "Din polyester wobler kunne ikke klare 5,1 kilo sølv. Lars"
Som det fremgår af billedet var wobleren knækket i spidsen, og det er der jo indledningsvis ikke noget at sige til, når den har været solidt plantet i kæften på en fisk af den kaliber. Årsagen til den ødelagte wobler er dog også, at jeg har monteret 3D øjne på wobleren, og det har svækket den noget i den i forvejen tynde spids.

Det er nogen tid siden jeg forærede et par tobiswoblere til Lars, og nu havde han endelig fået dyppet en af dem. Det var kun andet kast, så sad den der, en flot blank havørred på 5,1 kilo.
Det glæder mit gamle hjerte hver eneste gang nogen får succes med noget jeg har lavet, og således også denne gang.
Jeg har nu droppet 3D øjnene på de helt tynde woblere.

3 kommentarer:

  1. Hej Ole

    Altid noget at det ikke var linen der gav efter ;o) STORT tillykke til Lars med den flotte fangst.

    Mvh Svendsen

    SvarSlet
  2. Hej Svendsen og tak for lykønskningen.

    Ja det var godt at det ikke var linen der knækkede. At det så var wobleren der ikke holdt, gjorde, at jeg så kunne nøjes med, på behørig vis, at fremsende en sur klage til producenten ;o))

    Lars

    SvarSlet
  3. Og producenten bytter naturligvis den defekte wobler uden bøvl;-)

    /Ole

    SvarSlet