mandag den 20. oktober 2014

Tidlig morgenfisk


Allan Nielsen har været så venlig at dele denne fangstrapport fra weekenden:

Hej Ole

Min faste fiskemakker Kristian og jeg besluttede lørdag aften over en fælles middag med familierne at tage et smut til Stevns søndag morgen for at give den et par timers fiskeri.

Vi ankom til pladsen ved 6 tiden og startede med en kop kaffe, i håb om at vinden ville aftage en smule, og skumringen lå jo lige om hjørnet..

Vi havde fisket en halv times tid før jeg havde den første fisk, og det var en god fisk. Desværre varede det kort og efter den havde sluppet blinket lavede jeg adskillige spinstop i håb om at den ville fortsætte jagten på min Hugorm, men det skete desværre aldrig.

Efter en times fiskeri, fik jeg denne hanfisk på 60 cm. på land efter en forholdsvis kort fight. Jeg kunne fornemme den ikke var godt kroget, og den når da også kun lige at komme med op på land før den afkroger sig selv.
Heldigvis kunne vi lige nå et hurtigt foto inden den kom tilbage til sit rette element.

Vi stoppede fiskeriet kort efter da vi begge havde en del gøremål denne søndag, men vi havde nu et par gode timer på denne regnvåde søndag morgen.

Allan

- - -

Tak for beretningen, Allan, I nåede lige at få lidt ud af fiskeriet inden regnen satte ind for alvor.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar